dinsdag 29 juni 2010

Boxkleed

Wat een mooi weer hebben we eindelijk! Echt genieten. Het weekend op het water doorgebracht, naar Zierikzee, maar helaas om te zeilen te weinig wind. Maar wel sinds tijden gewoon een boek gelezen! Heerlijk! Maar aan de andere kant, ik heb het hele weekend geen steek gezet.

Gisteren heb ik een begin gemaakt aan een boxkleed voor een collega. Zij is bevallen van een meisje en ik heb haar beloofd een boxkleed voor haar te maken. Het wordt een kleed gemaakt met vooral roze kleurtjes en het worden blokken van 20x20 cm. Daarna komt er nog een rand omheen. Dit wordt voor mij een eerste kleed met blokken op de naaimachine, ik wil het ook met de machine gaan quilten, en dan met een gemêleerd garen. Voor mij een nieuwe ervaring, ben benieuwd.




Finally!! what a nice weather! The weekend we were on the water but unfortunately not enough wind for sailing. But I just read a book! Delicious! But on the other hand, I haven't touch a piece of fabric or a needle. Yesterday I started to make a playmat for a colleague. She has given birth to a girl and I promised her a playmat. It is a mat made especially with pink colors and are blocks of 20x20 cm. Then there is a border around it. This is my first quilt on the sewing machine. A new experience for me, I wonder.

Hubertine

4 opmerkingen:

  1. Succes met het project! Aan de stofjes zal het in iedergeval niet liggen! Erg leuk!
    Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lukt zeker wel met die prachtige stofjes!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk werkje en wat heb je een prachtige stofjes uitgekozen! Succes en geniet nog van het weer, dat doe ik namelijk ook. Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ziet er leuk uit voor een meisjes boxkleed. Succes met je naaimachine, het is even wennen maar het went ook wel weer snel. Het resultaat is er veel eerder dan met de hand!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...