maandag 14 juni 2010

Stoffenmarkt

Samen met Sandra naar de stoffenmarkt. Gewoon even snel er doorheen, we hadden het idee dat we toch niet veel zouden zien wat ons zou aanspreken maar dat viel erg mee!
We hebben nog 3 coupons gekocht voor shawls en een tafelkleed!



Ik heb de achterkant van mijn PlattelandsPlaid gevonden. 
Het wordt een beige effe achterkant, ik zag nog wel een vichy-ruitje, maar ik vond uiteindelijk de kleur niet mooi.  
Ik denk dat het op de foto niet goed te zien is, maar het wordt wel mooi! De stof heeft een beetje een linen-look, daardoor ook wat landelijks. Nu op zoek naar de vulling.

Nog 3 kwartier, dan mogen wij het met voetbal waar gaan maken. 
Ik ben benieuwd, ik heb mijn bank patchwerkje klaar liggen, dus...

Ben er klaar voor! 


5 opmerkingen:

  1. boeh,

    http://lapechepiron.web-log.nl/lapechepiron/

    check it out!!! kweenogsteedsniet hoe ik reactiebutton erin krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hubertine,
    Gezellig zo'n stoffen markt er zit meestal wel wat leuks bij.
    Ik heb even op je blog rond gekeken ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    al een tijdje volg ik je blog en nu heb ik er zelf ook één. Neem er eens een kijkje.... Ik vind je werk erg mooi en vooral de Plattelands plaid! Ben benieuwd hoe het resultaat is al ie klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOO Waar is die stoffenmarkt?
    En je blog is heel leuk om te lezen. gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat leuk dat je naar de stoffenmarkt bent geweest!

    Wat hebben we toch weinig tijd om over dit soort leuke zaken te kletsen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...