maandag 21 juni 2010

Cat's Cradle & Flock of Geese....

wrong          and right :)


Even een kleine update.... Weer twee blokken af van mijn Old Fashioned quilt! 
Ik werk weinig met zwart, maar ik vond dit toch wel een aardig resultaat geven. Van de 47 blokken heb ik er nu 20 af. Er komen daarna nog 25 applicatie blokken, daar heb ik er twee van gedaan. Heb dus nog wel wat te doen. Ik ga gauw verder!

Just a little update .... Another two blocks from my Old Fashioned Quilt!
I'm not used to work with black, but I found this rather a nice result. Of the 47 blocks, I made 20 blocks. There are also 25 application blocks, I've done two of them. Have quite what to do. I go on!


Groetjes, 
Hubertine

8 opmerkingen:

  1. Hoi, zo te lezen heb je het leuk gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maybe the goose isn't a follower BUT flies to its own drummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook nooit zwart ,maar soms is het toch heel mooi dat zie je nu wel . gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk werkje lijkt me dat! Het ziet er erg precies uit. Ben benieuwd hoe het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik zag dat je mijn vliegers hebt gezien. De stof hiervoor kun je kopen op het Rijswijkseplein in een vliegerwinkel met de spannende naam Vliegerop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je het ook altijd zo balen als je iets verkeerd plaatst? Ik ben altijd bang dat er met het uithalen, gaten ontstaan en dat ik dan alles opnieuw moet doen. Zo te zien is dat bij jouw in ieder geval goed gegaan.

    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...