donderdag 5 april 2012

Alweer twee weken geleden schreef ik over de LottiePop. Die ligt inmiddels in Leiden en ik denk dat die daar lekker gebruikt wordt. 
In die twee weken ben ik ook weer een jaartje ouder geworden, en ben ik heel erg verwend met de nieuwste Ipad! Een super de luxe kek dingetje! Hophop zo mee in het tassie, je kan er foto's mee maken en zo kan je snel een mooi blogje of FaceBook berichtje maken :-) (mits je natuurlijk wel internetverbinding hebt).
En dan ook nog leuk te vermelden dat Mullet (weten jullie nog?....de band van zoonlief) zijn eerste optreden heeft gehad buiten de Haagse stadsgrenzen, en wel in Amsterdam, de Meervaart. Dit was ook een talentenjacht, weliswaar niet in de prijzen gevallen maar ze hebben wel een geweldig, leuk, geinig en wild filmpje gemaakt! 
Uiteraard ook nog quilterig bezig geweest. Dit is blok 1 van de Mystery Quilt van Veronique Requena!
De flying geese's zitten nog niet vast, want ik ben er nog niet over uit, of ik de donkere middendriehoeken er mooi bij vind. Ben inmiddels bezig met blok 2. De achtergrond van blok 2 is donkerder dus misschien dat het dan wel goed valt! En waarschijnlijk geef ik haar ook nog een paar hair-extensions, want nu heeft ze toch wel wat weinig dunne haartjes...... ;o)
JaJa.....dat gepruts met lapjes geeft echt nog wel flinke hoofdbrekers! 

Groetjes,
Hubertine

15 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie I pod heb je gekregen. Je hebt weer mooie blokken erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk speeltje heb je gehad voor je verjaardag nog gefeliciteerd. En je engel is een dotje geworden en vlgs mij komt het met de vliegende gansjes rand wel goed, tis een country quilt toch! fijne dag verder, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Mystery quilt is erg mooi, mijn schoonzus werkt er momenteel ook aan. Leuk filmpje ook van Mullet, gaaf dat ze nu ook buiten Den Haag optreden. Veel plezier met je iPad. Wij hebben zelf een iPad 2 en deze gaat ook vaak mee in de tas. Ik vind het zelf erg makkelijk om bijvoorbeeld magazines hierop te lezen, zoals bijvoorbeeld de Allerhande van AH, maar mijn favoriet is het magazine van Sweet Paul (http://www.sweetpaulmag-digital.com/sweetpaulmag/spring2012#pg1) Even downloaden als .pdf op je pc/laptop en overzetten, dan kun je 'm overal lezen waar je wilt ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed en ze hebben er zo duidelijk plezier in!
    Wat een leuke engel wordt dat, ja wat extra haren zal wel leuk staan, veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker verwend! Leuk hoor.
    En dat "elfje" zoals mijn kleindochter zegt, is leuk maar idd, een beetje meer haar mag wel ;)
    Fijne paasdagen alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lekker verwend! Nog gefeliciteerd en wat leuk de quilt op je dochterskamer ik ga maandag naar mijn zoon en zal ook even een foto m aken van zijn bed met quilt! Lekker zon meid! En wat zal je trots zijn op je zoon en zn band! Nou fijne dagen en groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. piep proficiat met je verjaardag meid

    zalig he zo n Ipad zou hem niet meer willen missen hoor

    en je engeltje, oh ben er helemaal verliefd op,

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. VOor dat je het weet ben je helemaal "hooked' aan de Ipad. Hier kan ik niet meer zonder, en dan ook nog een waarmee je foto's maken kunt is natuurlijk helemaal leuk. Ik ben het met Else eens, Jules is een country quilt en ook ik denk dat die flying geese helemaal kunnen. Het was mij niet eens opgevallen dat je donkere en lichtere geese gemaakt hebt.
    Een haar transplantatie en of extention voor de engel lijkt me wel leuk, nu zijn het inderdaad maar wat vlasjes!
    geniet van je pasen Oh ja en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat is je engel leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en wat een geweldige verwennerij. Daar zul je veel plezier van hebben. Wat leuk dat de band van je zoon ook elders aan het optreden is. Het eerste blok van de Mysterie is mooi. Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal te laat maar toch nog een fijne verjaardag gewenst! Handig cadeau kreeg je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, wat een prachtcadeau heb je gekregen! Je block is prachtig en ik zie wat je bedoeld met die flying geese.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hair extensions en een Ipad,toe maar,toe maar.
    Die Lottipop ligt daar wel heel mooi op dat bed.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...