dinsdag 17 april 2012

De SKQ is af!

Enige tijd geleden had ik voor mijn lief de SMQ, de stoere mannen quilt gemaakt. Hierbij kreeg ik hulp van Teun! Deze Teunemans viel als een blok voor deze heerlijke warme wolletjes. Nou, vooruit dan maar........! Voor hem dan een SKQ, een Stoere Kater Quilt.

Van moeder-lief had ik ooit een stalenboek gekregen vol met mooie, minder mooie en lelijke wolletjes, gekregen. "Kijk of je het kan gebruiken...." en wie wat bewaard heeft wat!
Aangezien ik nog in de molentjes-stand stond van de LottiePop heb ik dat ook maar met deze wolletjes gedaan. Uiteraard redelijk snel in elkaar gezet, en uiteraard redelijk lang overgedaan om het af te maken....wie kent dat niet!
Omdat hij afgelopen vrijdagavond (en zaterdagavond) errugh lang voor een dichte deur heeft gezeten, wij waren namelijk naar Mullet optredens, heeft dit poesje wel een verwennerijtje verdiend!

En kijk hier.....de SKQ is klaar........


Nu even stil, want Teun slaapt bijna op zijn eigen quiltje! En ik?..........ga even voetbal CL kijken, en ondertussen verder aan de Jules!

Groetjes,
Hubertine

12 opmerkingen:

  1. Nou als dat geen liefde is......quiltje wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een enige foto's en zo lief op eigen quiltje! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder dat je die uit zon stalenboek hebt kunnen halen, en natuurlijk is hij prachtig geworden, fijne dag vandaag groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zei het toch, hij zat op zijn quilt te wachten LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een SKQ te maken en zo te zien is hij er helemaal happy mee.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij, zo te zien is hij er heel gelukkig mee. Hier in huis wordt alles gedeeld, de katten winnen meestal.
    Groetjes, Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Katten en quilts, ik weet niet wat dat is maar als ze bij mij op een quilt liggen krijgen ze ook zo'n tevreden grijns op hun koppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er ook echt uit als een Stoere Kater, zo op zijn SKQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Agossie.....stoere poes wil ook een quilt en zie hem toch blij wezen!!

    Maar niet alleen poezen houden van quilts, ook hondjes ;-)
    Misschien moet ik me maar eens wagen aan een SHQ (stoere honden quilt) hahaha.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilt. at zal hij er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...