maandag 22 oktober 2012

Een finished project! & FW Quilt update

Het wordt wel weer eens tijd om te laten zien hoe het met de FeatherWeight Quilt staat! 

Gestaag gaan we verder tussen alle andere projecten door.
Gisteren waren we weer bij elkaar met de Bee. Een klein groepje, maar de productie was er niet minder om. Phyllis was er met ook haar FW'tje, en later kwam Irma en nog later kwam Sandra met haar "spruitjes"! Uiteraard een zelfgemaakte lekkernij bij de koffie. Een heerlijke black berry muffin, gemaakt in deze mooie uit mijn moeders-grote-collectie-bakblikken. En in de middag een lekker soepje met brood! Af en toe moest er wel gevraagd worden of ze alsjeblieft iets mochten drinken, want als ik eenmaal achter mijn machientje zit dan word ik een lousy guest wife! Wellicht dat de meiden met uitdrogingsverschijnselen weer naar huis gingen. Ook geen tijd genomen om al te veel foto's te maken 
Maar het was wel een lekkere zondag!

Ook kan ik een andere finished project showen. Dit patroontje had ik ooit gekocht bij NenneDesign. Ik vond het zo'n leuk en lief borduurwerkje in combinatie met de stofjes. Op mijn gemakje ben ik er aan begonnen toen Sandra een jaar geleden opnieuw moeder werd van deze lekkere meid! Zo'n project waar je al die tijd op je blog niets over kan laten zien! Vorige week vierde Charlie alweer haar eerste jaar, en is het kinderliedjes quiltje overhandigd. Ik denk dat het mooi zal staan in haar echte meisjeskamer.
 
 
 
Helaas zie ik nu dat de foto's van dichtbij niet scherp zijn. In een te grote haast gemaakt. Inmiddels mijn  trofeeënkast ook maar weer eens bij gewerkt. En nu,.........aankleden en maar eens wat nuttigs gaan doen!

Groetjes,
Hubertine

11 opmerkingen:

  1. wat een lief quiltje en je fw vordert gestaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was gezellig! En de soep en muffins waren heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingen weer mam! Ik kom ze van het weekend bewonderen, krijg ik dan ook van die heerlijke black berry muffins? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je FW-quiltje wordt erg leuk. Maar wat een leuke muffins. Nog nooit gezien in deze vorm. Ik denk dat ze net zo lekker smaken als ze er uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi roosjesbakblik !
    Ik vind je FW quilt erg mooi worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je FW quilt heeft hele mooie kleuren. De babyquilt is schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief cadeau! Enne... die meiden durven zelf om drinken te vragen, weet ik uit ervaring ;-). Ook ik kan het helemaal vergeten als ik lekker bezig ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! En wat zal ze (later?) blij zijn met haar speciale quilt!! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie FW blokken en dat quiltje voor Charlie is echt een schatje! Wat een leuk bakblik, wat staat dat gezellig zo die cakejes op de schaal, die behoeven geen verdere versiering meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blkken enje cakejes prachtig gelukt en ach de dames moeten dan maar even zelf tappen:) groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...