vrijdag 3 juni 2011

Kasteel Cannenburch

Gisteren met mijn moeder naar Vaassen gereden. Een dagje Kasteel Cannenburch met de quilttentoonstelling "Quilts van Goeden Huyse". Het was een heerlijk dagje. Via een omweg (afsluiting van de A12) kwamen we om ca.11.00 aan. Een heerlijk weertje erbij maakte het een heerlijk dagje!
In het kasteel hingen overal quilts, van verschillende stijlen, modern en klassiek, voor elk wat wils. Beneden in de catacombes van het kasteel waren demonstraties en quilt(web)winkels o.a. Soed Idee en Verknipt. Bij de laatste heb ik een bundel wolletjes gekocht voor een StoerMannenQuilt. Buiten waren de quiltwinkels in pagodetenten. Het zag er heel sfeervol uit. Kleinschalig maar oergezellig. Verder in het park was een cateringtent met heerlijke koffie, cake en broodjes! Om een uurtje of drie reden we moe maar voldaan weer naar huis. En uiteraard gelijk de wolletjes in positie gelegd......

Hieronder wat foto's voor de beeldvorming. Binnen mochten er geen foto's gemaakt worden, en later ben ik het ook een beetje vergeten ;)




De laatste foto krijg ik niet gedraaid! Hij staat goed op in mijn eigen bestand. Snap er niets van. Maar het was zo'n idyllisch picknickplekje, dat wilde ik jullie niet onthouden!

Voor degene die nog twijfelen.....gewoon lekker gaan!

Groetjes,
Hubertine


5 opmerkingen:

  1. Een quiltshow op zo een unieke lokatie: dat kan alleen in Nederland! Ik zou graag even willen gaan kijken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hubertine ik ben bang dat ik gister heel wat bloggers tegen het lijf ben gelopen en niet heb herkend, ik was er iets eerder dan jij... fijn dat je er ook van genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb overwogen vandaag te gaan, maar had geen puf zo ver te rijden in mijn eentje. Mijn moeder woont er in de buurt maar is helaas op vakantie. Het ziet er prachtig uit! Alleen de buitenkant is al de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een leuk verslag van gemaakt. Ik was er vrijdag, en vond het ook een erg geslaagde dag. Mooie tentoonstelling, lekker veel winkeltjes, heerlijk weer, prachtige locatie en goede catering.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...