maandag 10 januari 2011

Catch me if you can......

ssssttt.......ik mag hier eigenlijk niet in liggen........

Catch me if you can

Onder toeziend oog (nou ja,... ziend?) vandaag dit blokje gemaakt! Geïnspireerd door dit blog
52 blokken in één jaar, dat ga ik niet redden, maar zo af en toe een blok, en dan zie ik later wel wat ik er mee ga doen. 

De laatste week best druk uithuizig bezig geweest, dus mijn productiviteit staat op een laag pitje! Komt wel weer goed hoor! Voor nu, vroeg naar bedje toe, mijn werkweek begint morgen weer!





6 opmerkingen:

  1. Terwijl jij bij mij op bezoek was, was ik bij jou, maar ik vergat helemaal een berichtje achter te laten. Stom... en dat terwijl ik nog wel zo verheugd was dat in ieder geval iemand blij met mijn spoor van vorige week was! Zal ik... nee, eerst nog wat afmaken, maar dan kan ik het natuurlijk weer niet meer inhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blok. Mooie stofjes heb je er voor gebruikt.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar van je beest Hubertine, ik had het ook gezien op de site van Barbara, maar ik pas maar even, heb al een paar boeken van de CW, maar mooi wordt het vast. Succes er mee.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, die poes, heel herkenbaar!
    Wat heb je er een mooi blok van gemaakt. Ik pas ook deze keer, hoewel het wel kriebelt.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, die Teun. De beste plekken zijn altijd voor de huisdieren. Nou ja, zelf passen wij ook niet op de verwarming.
    Een mooi blok heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat ligt Teun daar heerlijk te slapen. Maar ja, al die stofjes liggen natuurlijk ook wel erg lekker. Ik heb de blog ook toegevoegd aan mijn leeslijst, geen idee of ik de blokken ga maken. Maar ik vind het wel leuk om erover te lezen. Veel plezier met het maken van de blokken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...