vrijdag 27 augustus 2010

Gezocht......


Ik heb eerder verteld in Ode aan Fritz dat wij zo'n geweldig lieve eigenwijze mooie poes hebben gehad en dat wij die helaas hebben moeten laten inslapen. Daarin heb ik ook geschreven dat we haar nog steeds missen en dat we na de zomervakantie wellicht weer eens zouden gaan nadenken over een nieuwe lieve poes. Inmiddels zijn we een aantal weken verder van de zomervakantie en vraagt onze DS met regelmaat of we niet eens gaan rondkijken naar een nieuw poesje (een Britse korthaar). Asiel, Marktplaats, advertentie in de krant......waar vind je een poesje uit een betrouwbaar nestje? Nu zie ik op vele weblogs dat vele quilters een poes hebben. Nu dacht ik zo........is er niet iemand die een nestje kittens heeft? of een zwangere poes? en die nog op zoek is naar een baasje (liefst omgeving Zuid Holland)? Ik beloof je, we zullen het poesje met open armen ontvangen en het zal worden overladen met aandacht en warmte!

6 opmerkingen:

  1. Ohhh, Hubertine, dacht toch echt even dat je ze zelf in de aanbieding had !! wat een schatjes, wij hebben er ook twee zoals je weet, ik heb ze gewoon bij een fokker gekocht en britse korthaar ingegoogled, dan kom je heel veel nestjes tegen, en als je er thuis komt zie je gelijk wel of het berouwbaar is, wij hebben er één van Cattery in de gordijnen....nou.....daar hingen de kittens dus inderdaad in de gordijnen.....zo zielig allemaal, en wij, suffertjes, hebben er vanuit zieligheid één gekocht.....ziek, uitgedroogd en ondervoed.....hij heeft het gered, maar dat is dus niet handig. Ik zal nog eens voor je kijken, er is een heel betrouwbare Cattery in Zuid Holland, Cattery v.d. Haber, klazien heet ze geloof ik, misschien eens ingoogelen/

    sucses er mee, het zijn zulke heerlijke katten !! groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het asiel hebben ze vaak nestjes met jonge katjes. Thijs komt hier ook vandaan en we hebben er nog geen dag spijt van gehad!
    Succes met de zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hubertine, ik las je berichtje en ik wéét iets voor je!! Je kent onze Mickey wel hè, het is zo'n lieverd, spint altijd en is gewoon heel lief. Gisteren sprak ik de mevrouw waar we Mickey vandaan hebben. En raad eens: ze heeft weer een nestje en ze is ze nog niet kwijt! Zij hebben altijd hele lieve poezen. Dus als je interesse hebt, mail me dan even of reageer via m'n blog. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heeft supergoof nog een nestje met zwart witjes waar ze vanaf wil.....en zeg nou eerlijk... heuse quiltkatjes....daar ga je toch voor! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach een nieuw poezekind, leuk!
    xxxx annie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...