donderdag 22 januari 2015

Show & Tell Edyta Sitar

Ik zit nog na te soezen, te genieten en te dromen na een geweldige show & tell van een prachtige lieve humoristisch en vooral getalenteerde, creatieve vrouw, Edyta Sitar! De vrouw achter de Laundry Basket Quilts. 

Wat een prachtige quilts heeft zij gemaakt. En ik ben eerlijk.....eerder had ik wel eens van haar gehoord maar het pakte me niet. Beetje vreemd met die batiks enzo......

Maar wat ben ik 180 graden gedraaid, het is waanzinnig mooi! En wie weet ga ik wel eens een lapje batik kopen en combineren met mijn enorme hoeveelheid traditionele stofjes!

Aangezien ik véél te weinig blog omdat ik niet altijd zoveel te bloggen heb en wat ook demotiverend werkt is, als je weinig blogt ook niet op de leeslijst komt (of pas drie dagen later, ver onderaan) hoop ik toch dat deze foto's jullie bereiken.

Ik weet het.....er is al veelvuldig over geblogt en wie weet zijn jullie al verzadigd met Edyta maar ik kan het even niet laten!

Samen met Marjolein en Phyllis, zat ik vooraan, de beste plek kon je wel zeggen! De quilts werden na het showen voor onze neus opgestapeld. Af en toe heb ik er wel eentje even geaaid en er bijna met mijn neus ingedoken.

Helaas had ik geen boek besteld (dom) en had ik het boek wat ik al thuis had vergeten mee te nemen. Wel heb ik het patroon van "Sweet Ride" gekocht aangezien mijn eerste auto een austin mini cooper was waarop deze quilt is gebaseerd.


Kijk en geniet!! 

 Zo'n enorme productie, 500 quilts tot nu toe. 




En manlief ook ingeschakeld. Deze week hebben ze een rondje getoerd door 
Nederland, Belgie en Duitsland.  



 En met dank ook aan het Quilterspalet. Goed georganiseerd!

Ik droom nog even voort en ga vandaag zeker weer verder "klussen" in mijn quilt-kamer.

Groetjes, 
Hubertine

9 opmerkingen:

  1. Wat onwijs gaaf om al die foto's te zien. Leuk ook met je mini cooper opzetje 😊 Was zeker super inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het al mogen beleven, deze dag met Edyta, afgelopen zaterdag in Zutphen, maar ook nu weer, van jouw beschrijving en vooral de mooie foto's, kan ik weer helemaal blij worden. Dus heel erg bedankt hiervoor, enne.. mijn eerste autootje was dus ook zo'n Mini-Cooper, een grasgroene...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, daar ben je weer! Nou ja, hier dan, dus, gezellig! Wat was het top he, gisteravond, voor mij de 2e keer, gelukkig wel, want ik was er weer van onder de indruk. En het was weer top, behalve mooie quilts ook een leuk mens, die Edyta. En ons rijtje van 3 op de eerste rij was ook reuze gezellig! Vandaag lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemachtig Hubertine, 500 quilts.....dat is met recht op zijn Amerikaans, maar ik deel je mening over de batiks gecombineerd met de oude stofjes, oud kleurende batiks zijn ook wel heel erg mooi heb ik bij Marcha gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! Daar wordt je echt door gemotiveerd! Gauw weer aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zul je genoten hebben het ziet er geweldig mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik de foto's zie, is mijn mening ook bijgedraaid. Prachtig! Maar het boek pakt me weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap errrruuuug goed dat je het zo fijn hebt gehad ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik was bij de log cabin en heb ook super genoten prachtig allemaal fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...