donderdag 29 januari 2015

Een klein update-tje Jules

Mijn "Jules" wordt een nagel aan mijn doodskist :-(

Ben bezig met de randen en dat is nou net eventjes "niet zo chill"......door het quilten zijn de randen te krap geworden en ..... zo stom om ze precies op maat te snijden. Beginners foutje!
Een heleboel gepriegel om het goed te krijgen!!! Grrrrrr
Weg met die quilt!!!!
Oke.......natuurlijk niet! Daar is hij véél te mooi voor. Maar ik moet me er wel echt toe zetten om er mee verder te gaan. Zoals gisteravond bijvoorbeeld, heel braaf na het eten een uurtje gepriegeld! 
Deze rand kan ik nu vastzetten op de achterkant. Nog drie te gaan. Misschien dat ik de rand er eerst opzet en dan pas quilt......niet echt het principe van quilt as you go.....maar nood breekt wetten. Toch? 

Ben nu 6 dagen vrij......wie weet?!?!
Groetjes, 
Hubertine

6 opmerkingen:

  1. Als hij dadelijk af is ziet niemand het meer én ben jij het vergeten! Veel plezier met afmaken, geniet vooral want het is geen aangenomen werk....(hoop ik tenminste:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bewonder je doorzettingsvermogen! Zes dagen vrij.... dat is 2 dagen per resterende rand, moet lukken, go, go, go, girl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon stug door gaan hoor :-) en ik straks zie je er niets meer van.
    Je quilt wordt gewoon heel mooi.
    Heel veel plezier met de laatste loodjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Steekje voor steekje dan maar! Nog even doorbijten en dan heb je een werkelijk fantastische quilt (en heel veel praktijklessen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwaar grrrr zeg maar, kan me voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Nu inderdaad elke keer een stukje doen en dan is hij ineens af:):):):

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, je gaat me toch niet de moed ontnemen????? In maart 2015 start Bosche Quilt en Meer met de BOM van de Jules en ik ga hem maken. Gelukkig zit er elke maand iemand in de winkel om het uit te leggen, want quilt as you go is ook nog "LATIJNS"voor mij. Maar zoals de anderen hierboven al zeggen. Doorgaan. Succes. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...