zaterdag 26 maart 2011

Deze week Sandra meegeholpen met de voorbereiding voor de Regiodag van het Quiltersgilde! Dus helaas moeten julllie nog even geduld hebben voor het derde blokje van de Friendship Sampler! Maar wat in het vat zit.....verzuurd niet!

Maar ik kan jullie wel iets anders laten zien! Ik heb de workshop Snijden en Naaien gedaan van Irma Eskes om meer techniek te krijgen over het naaimachine patchen! En wie weet.........wordt dit nog wat!
Wat was dat leuk! Zie hier het resultaat! Ik heb geprobeerd een beetje scrappy te werken, dat op zich is al een kunst!

Nu even snel een ontbijtje, want zo meteen richting Amsterdam, naar de Quiltersgilde bijeenkomst! Weet je wat het thema is? Scrappy! met Irma!

Groetjes,
Hubertine

ps zie net dat dit mijn 99ste berichtje is!

8 opmerkingen:

  1. Leuk dat je naar Landsmeer gaat. Ik ga vandaag ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat scrappywerken is je goed gelukt Hubertine. Prachtig blokje geworden...

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig blokje Hubertine, en de puntjes lijken toch echt helemaal perfect! leuk he dat scrappy werken, dat doe ik ook het liefst.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig blok, Hubertine, wat mooi, die roosjes in het midden. Nog gefeliciteerd met je (mooie) dochter. En veel plezier op de regiodag.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blokje. Heel veel plezier vandaag en op naar je 100ste logje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blok is het geworden en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat blokje ziet er top uit, volgens mij heb jij het prima onder de knie! Wat zijn je puntjes netjes...
    Enne... gefeliciteerd met je verjaardag, was het een leuke dag? Jammer dat ons neefje roet in het eten gooide, maar het is niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkige verjaardag ! Beter laat dan nooit hé! Wat ben je verwend , maar geniet er rustig van hé 8 Fijne zonnige, leuke en vruchtbare dag gewenst.Vanuit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...