donderdag 8 april 2010

Mijn eerste bericht!

Spannend...mijn weblog gaat de lucht in. Lange tijd over getwijfeld, zal ik nu wel of niet een weblog maken. Mijn bezwaren waren dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb, maar toch vind ik het wel leuk om af en toe te laten zien waar ik op quiltgebied meebezig ben. Uiteindelijk besloten er toch mee te beginnen en dan maar zien waar het schip strandt.

Inmiddels ben ik al een uurtje of wat hiermee bezig. (had ik ook kunnen besteden aan mijn projecten) Ga eerst maar eens bedenken wat ik op mijn blog ga tonen, en ook maar eens wat foto's maken.

Hier alvast een fotootje. Deze krans heb ik in november gemaakt, in een workshop bij The Stitch Cottage. Een groot succes. Zowel de krans als The Stitch Cottage.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Welkom in blogland, hoop dat jij er net zoveel plezier aan zal beleven als ik.
    Ziet er al geweldig uit en groeit vanzelf!
    groeten Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee ook een blog, gezellig!!
    Ik ga je natuurlijk volgen hier en al het moois bewonderen :0)

    liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Found you through Lynn. Your quilted and embroidered items are beautiful!
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...