woensdag 29 maart 2017

Update "Finish your unfinished business!"

De week na de workshop even weer de tijd om mij te focussen op het streven om in 2017 wat lopende projecten af te maken. Zie mijn eerder blogje. Het zijn op het moment 3 projecten waar ik mij op concentreer.
Allereerst deze quilt naar een patroon van  Wil Vidinic 
"In de lanen van Versailles" uit de Quiltmania, nr.71 van mei/juni 2009. 
Het begon met die blauwe prachtige stof die ik had gekocht bij Marcha (De Quiltster), maar hoe en wat ga ik ermee doen? Bladerend in oude QM's kwam ik dit patroon tegen en was ik meteen verkocht. Hier ben ik ca. mei 2016 mee begonnen en heb nu de top af!


Ik vind hem zelf super geworden. Gevarieerd in kleur en stof, de rode vierkantjes zijn namelijk zijde. Nu op zoek naar een achterkantje, misschien heb ik nog wel wat liggen. En dan doorquilten. Alleen nog wel bedenken hoe.

Wat ook hoog op de prioriteitenlijst staat is de Huub's Sampler. Mijn 6" blokken waar ik al jaren mee bezig ben. Inmiddels ben ik bezig met de laatste rij. Ik moet daar nog 2 a 3 blokken voor maken. Dan een rand erom heen en dan is de top ook af. 


Dan had ik nog een klein project waarvan de top af was en die ik zelfs al had gesandwicht. Maar op het laatste moment bedacht ik mij dat deze top ook wel eens de start kan zijn van een quilt die ik verder helemaal ga opbouwen met van alles waar ik zin in heb. Dus....to be continued.
Ook heb ik een begin gemaakt met het quilten van de Temecula Quilt.

Genoeg te doen dus!! 
We zijn op de goede weg. Ga snel weer verder.
Groetjes,
Hubertine

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk gelezen bij je! Komt weer heel veel moois voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilts in jouw "van UFO naar AFFO modus". Succes, maar vooral veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie projecten in prachtige kleuren.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de meeste projecten 'in real life' gezien en ze zijn heel mooi, zulke mooie kleuren. Je kunt je hart ophalen aan het quiltwerk :-) En je bijna 'affo' die ineens weer een 'wip' is geworden, top! Heerlijke manier van werken toch, steeds weer iets erbij verzinnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zit schot in, allemaal erg mooi!!!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig hoor! Mooi allemaal, je 'in de lanen van Versailles' is echt prachtig. Mooi ook dat je zijde hebt gebruikt. Past mooi in dit patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precioso. Tienes unos trabajos muy bonitos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. If I can write like you, then I will be very happy, but I can't write like you, where is my luck, in fact people like you are an example for the world. You have written this comment very beautifully, I am very glad that I thank you from the bottom of my heart. Real Photos Girl Gurugram
    Gurugram Girl Number
    Cheap price girls gurgaon
    Naughty Girl Gurugram
    VIP Girl Gurugram
    college girl gurgaon
    beautiful Girl Gurgaon
    premium health

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ..hi We’ve known each other since we were teeny-tiny babies
    .I can’t imagine my life without you in it
    .You make every day so special just by being a part of my everyday routines
    .Thank you for being my friend through all this time
    I really appreciate it. دانلود آهنگ راغب بمان

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...