dinsdag 22 november 2011

96,97,98,99,.......100??

Sinds april 2010 schrijf ik met regelmaat een blogje over het wel en wee van Huize QuiltWel!! Meestal gaat het over mijn gefröbel en soms over de familie inclusief onze Teun. Soms schrijf ik vaak, en dan door tijdgebrek wat minder vaak. Maar ik vind het leuk om te doen, maak tijd om andere blogs te lezen en te reageren en het is ook héél leuk om jullie reacties te ontvangen! Nu, met bijna 100 volgers en misschien nog wel veel meer niet-geregistreerde volgers is het tijd voor een give away!!!! Jabadabadoe!!!

Maar hoe? Wat? Wanneer? Wie???? Hemeltje......dat vergt weer denk werk!!!!  Weet je wat??? We houden het simpel!!!

Ik maak een otedama......een wat?? Ja een otedama!! Van oorsprong een Japans kinder spelletje met beanbags. En dat zakje is nu niet gevuld met bonen maar met lavendel, en kan je lekker in je kast tussen je kleren leggen!

Wat moet je er voor doen? Niets!!! Gewoon lekker elkaars blogs blijven lezen, elkaars werk bewonderen!! Andere laten intreseren voor deze geweldige hobby. Soms een idee opperen, kennis delen, elkaar inspireren en vooral verder fröbelen. Als je mee wil doen laat dan een berichtje achter, vóór 1 december, met jouw favoriete kleur. Wie weet heb jij dan zo'n lekker geurig bolletje met de Sint.

Een fijne (heldere) dag allemaal!
Hubertine


P.s.: Orca Bay zandloper-stand staat 110!!



31 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away. Ik had nog nooit gehoord van een otedama. Vind het heel leuk om mee te doen.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er leuk uit!
    En nog nooit van gehoord,
    graag doe ik mee met de give away.
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei dat is een heleboel volgers. Gefeliciteerd. Ik wil gaar meedoen en ben gek op roze en rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je aantal volgers! Geweldig! Leuk ding is dat, heb even zitten neuzen hoe het in elkaar zit, ingenieus! En ik blijf je met veel plezier volgen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige giveaway, en leuk om te lezen dat je al zoveel volgers hebt (ik ben weliswaar geen "geregistreerde volger", maar lees je natuurlijk wel altijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 100 binnen een jaar... toemaar. Dat dit model een otedama heet wist ik niet, ik maakte er al meerdere. Helaas hou ik niet van lavendel en bovendien heb ik al zoveel gewonnen afgelopen jaar, dus ik doe niet mee met je give away maar blijf je natuurlijk wel trouw volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh wat leuk.......... ik doe heel graag mee, mijn favo kleur is oud roze...........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een originele give-away; ik doe graag mee
    :-)
    Het lijkt me prachtig om een otedama in wittinten te winnen want dat zou prachtig staan op m'n nachtkastje (toch zonde om zoiets moois in je kast te leggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik nou een sympathieke give away Hubertine! geen gedoe met volger worden, of linkjes zetten met dubbele kansen, en al dat soort flauwekul wat je steeds meer ziet, gewoon blijven lezen en af en toe je waardeing uitspreken! Als ik een Otedama ( wat een woord...) win, dan laat ik me graag door jou verrassen qua kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hubertine, ik doe graag mee
    aan je leuke give away :>)
    Aquablauw en ook turkoois
    vind ik wel het allermooist.
    Ik volg je weblog met plezier;
    het brengt mij volop quilt vertier!

    Zo'n Otedama, lieve kind,
    mij onbekend - niet onbemind,
    mag geurend op mijn kastje prijken,
    zodat ik er ook nog naar kan kijken.
    En ik zeg je hierbij toe:
    de vorm en de geur word ik vast nooit moe.

    Piet roept, dus ga ik nu gezwind
    een blogje verder; liefs van Sint.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away. Ik las je blog al vaker maar ben nu ook volger geworden.
    Mijn lievelingskleur is blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee. Ik heb er nog nooit van gehoord. Hij lijkt wel een beetje op de biscornu.
    Groetjes en veel plezier met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk ding, ook ik heb hier nog nooit van gehoord. Als ik zou winnen is elke kleur leuk.
    Succes ermee groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het erg leuk, dus ik doe graag mee. En dan graag met rood,. Dat is zo'n warme winterkleur.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk eigenwijs modelletje. Rood, roze, paars. Alles is goed voor deze ongeregistreerde volgzamevolgster. Dat er nog vele berichten en werkstukken moge volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik volg je via googlereader, en ik lees hier graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 110 geregistreede volgers . Het zullen er wel veel meer zijn . Nl ongeregistreeder .
    Wat een leuke give - away nog nooit van gehoord een Otedame.
    Ik ga straks kijken / uitzoeken hoe dat in elkaar zit/ gemaakt zit .
    Il doe heeeeeeeeeel graag mee met de give away en wat de kleur betreft vind deze kleuren combinatie heel mopi nog een fijne woensdag met ik hoop een lekker zonnetje .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hubertine, waanzinnig hoor zoveel volgers!! Enne kleurtje: mooi groen en rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Er zijn niet zoveel give-away's meer de laatste tijd, het lijkt of het een beetje uit de mode raakt maar ik blijf het altijd leuk vinden hoor! Nu zit ik toch echt te bedenken wat mijn favoriete kleur is maar ik kan niet kiezen. Er zijn zoveel kleuren die ik mooi vind. Ik ben alleen niet zo van het geel....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk dat je zo geniet van het quilten en het deelt met iedereen! Zo inspireer jij al meer dan 100 volgers! Tja, als ik nu eens een keertje geluk heb.... groen please! XH

    BeantwoordenVerwijderen
  21. test haha zal je zien dat nu direct lukt!?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nog nooit van gehoord, maar ziet er leuk uit!!
    veel succes met je give away!! Mijn favoriete kleur is blauw, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja het is altijd gezellig om bij de logjes langs te komen, vooral hier bij mij in het hoge noorden, waar de winters lang zijn, en ik uit kijk naar mensen die gezellig even mijn blogje bezoeken, en met vele even een mailtje schrijf, zo ontstaan er leuke vriendschappen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gezellig om de logjes te lezen; heb niet altijd tijd om een reactie te plaatsen! Waardeer het enorm! Ga zo door...het voelt zo warm! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een enig ding en nog nooit van gehoord. Je quilt wordt ook mooi! Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuk ding, had er nog nooit van gehoord, maar graag ding ik ook mee, mijn kleuren zijn bruine beige roest. groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. piep, wat een leuke giveaway meid,

    ik denk dat hij prachtig is in beige en bruintinten

    veel succes aan alle deelnemers

    knif mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke en lieve give-away
    lees regelmatig je blog heb er zelf geen
    heel gezellig
    nog een fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi woord otedama, en een geurig hebbedingetje. Ik (nou eigenlijk mijn dochter) ga voor paars. Leuke blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuk hoor, mijn kleurtjes zijn herfst tinten behalve de groene.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...