dinsdag 15 april 2014

Hoe zat het ook al weer?

Weten jullie nog het blogje waarin ik schreef dat de blokken van de Jules af waren?
En dat Phyllis en ik gezellig naar Tilburg gingen om 
de workshop Quilt As You Go bij Dorry te volgen?
 .......en dat er heel veel dames in de lesruimte van Dorry kunnen?
......en met foto's maken dacht een handig naslag werkje te kunnen maken?

NOT!!!

Hahahahaha.....veulsteveul......gekletst! 
Wel een hoop foto's gemaakt, maar toch? Hoe zat het ook al weer??

Oké, met een extra telefoontje naar Tilburg en (proberen) logisch na te denken,

 heb ik mijn Jules blokken gedubbeld, geplakt en geregen voor het 
quilt as you go big stitch quilten!

Uiteraard zal het niet des Huubs-zijn als al mijn blokken 
de juiste maat hebben, dat zien we later dan wel weer ;-)

Zoals mijn mamaatje altijd zei
 "een beetje goed rek en trek werk en het past!"

 Naalden en garen heb ik
nu een maar gaan beginnen!

 Schattig hè? Die gezellige eigenwijze koppies! 
 Op voorhand de eind datum er al in geborduurd!
Oei Oei....nog een goede 8 maanden, ga ik dat halen?

Groetjes,
Hubertine

13 opmerkingen:

  1. Ooohh...wat mooi! En zo herkenbaar....veulstegezellig! Maar het gaat vast en zeker lukken, veel succes en plezier!
    vrolijke groet,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even standje turbo instellen en je hebt het zo voor elkaar. Zeker met dit schattige quilt moet het lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan alle voorwaarden is voldaan en nou....gáán!! :0) we maken een start op de bee als t niet veuls te gezellig wordt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bekend! Jij mag me voorgaan in dit verhaal, dan kom ik er wel achteraan. Het is toch zo'n leuke quilt, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk ga je dat halen, de Julesblokken zijn heel goed te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een leuke quilt. Leuk om alle blokken bij elkaar te zien. Gaat je vast lukken dit jaar! Gezellig bij Dorry maar volgens mij ook wel een beetje stapelen zo te zien......je zou er een opvlieger krijgen.......pppfffttt........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En als je het over 8 maanden niet hebt gehaald, wat dan? Wat maakt het uit in 2014 of 2015 of 16.... Zolang je maar heel veel plezier met het maken van de quilt hebt gehad toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blokken zijn het. Soms helpt het wel om een bepaalde datum als einddoel te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk ga je dat redden! Je hebt nog 8 maanden!
    De quilt is het in elk geval waard om afgemaakt te worden. Het blijft een leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem zoooo mooi. Succes met de rest en natuurlijk ga jij dat redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ze leuk geworden en met quilten gewoon beginnen en denken iedere steek is er één! Komt vast goed!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...